Serwis internetowy, który towarzyszył premierze nowego modelu Fiata.
Adaptacja projektu globalnego autorstwa agencji Arc Turyn. Serwis miał swoją fazę teaserową i obecną postać w pełni rozwiniętą. Ciekawym pomysłem jest widok samochodu w skali 1:1 i możliwość poznawania jego cech znalezionych jako hot-spoty w tym widoku.
Serwis wyświetla się z animowanymi elementami, natomiast jeśli nie wykryta zostanie wtyczka Flash, są one zastępowane ich statycznymi odpowiednikami.
Osoby zainteresowane nowym modelem Fiata mogą zostawić swój email, na który wysyłane są informacje na temat różnych wydarzeń związanych z tym samochodem.
Klient: Fiat Auto Poland
Adres: www.fiat500l.pl
Portal marki Fiat Professional, czyli dostawczych samochodów Fiata.
Adaptacja serwisu globalnego autorstwa Arc Turyn. Oczywiście przede wszystkim ma na celu zaprezentowanie oferty producenta samochodów. Każdy model jest tu szczegółowo opisany – począwszy od cech wyróżniających go na tle konkurencji, aż do szczegółowych danych technicznych.
Wyzwaniem jest tu sekcja konfiguracji pojazdu. Przy ok. 500 różnych wersjach modelowych zapewnienie odpowiednich wizualizacji kolorów i tapicerek było bardzo pracochłonne.
Oprócz tego portal informuje o aktualnych promocjach, sposobach finansowania zakupu samochodu oraz usługach, które są dostępne dla właścicieli pojazdów tej marki.
Serwis zasila dedykowany CMS naszego autorstwa.
Klient: Fiat Auto Poland
Adres: www.fiatprofessional.pl
Strona internetowa marki produkującej jedne z najpiękniejszych samochodów seryjnych na świecie.
W tym przypadku działaliśmy w środowisku centralnego systemu zarządzania treścią. Naszym zadaniem była edycja struktury i zawartości strony. Przy dość obszernej zawartości strony było to całkiem sporym wyzwaniem. Aby dopasować serwis do potrzeb rynku polskiego, część treści została wymieniona całkowicie. Strona jest wykonana w technologii Flash.
Za projekt serwisu odpowiada włoska agencja Fullsix.
Klient: Fiat Auto Poland
Adres: www.alfaromeo.pl
Naszym zadaniem było odświeżenie serwisu marki zajmującej się samochodami używanymi. Zaprojektowaliśmy nowy układ informacji oraz nową szatę graficzną.
Ważnym elementem serwisu jest wyszukiwarka ofert samochodów używanych w sieci dealerskiej FAP (niedostępna w poprzedniej wersji). Naszym zadaniem była integracja wyszukiwarki z systemem wewnętrznym Klienta, udostępniającym dane dotyczące ofert. Kolejnym zadaniem była integracja serwisu z systemem wyceny auta używanego EuroTax Glass. Każdy odwiedzający stronę może wycenić za darmo swoje używane auto i zaprezentować je wybranemu dealerowi.
Klient: Fiat Auto Poland
Adres: www.fiatautoexpert.pl