Serwis korporacyjny
W wyniku połączenia dwóch wielkich koncernów motoryzacyjnych Fiat i Chrysler na świecie powstała Grupa FCA (Fiat Chrysler Automobiles). Połączenie i zmiana nazwy miały miejsce również w Polsce. Ze zmianami łączy się zmiana identyfikacji, co skutkuje pojawieniem się nowych logotypów, kolorystyki itp. Z tego względu zrealizowaliśmy częściową lokalizację serwisu Grupy FCA na język polski. Projekt graficzny został zaadoptowany z serwisu globalnego. Część treści została przetłumaczona i dostępne są w języku polskim, dodaliśmy też nowe sekcje, którymi chciał pochwalić się polski rynek. Serwis oczywiście w całości responsywny.
Adres: www.fcagroup.pl
Nowa wersja serwisu firmowego
Agencja Sholz & Friends – wybrana ostatnio Agencją Roku 2014 przez Media&Marketing Polska – zdecydowała się na odświeżenie swojej strony firmowej.
Pomagaliśmy w tym przedsięwzięciu od strony technicznej. Na bazie powierzonych projektów wykonaliśmy front-end nowej witryny, zintegrowaliśmy wszystko z systemem CMS na bazie WordPressa oraz wypełniliśmy treścią. Wykonaliśmy też uruchomienie produkcyjne na serwerach S&F.
W bardzo krótkim czasie udało się nam zbudować szybki, prosty i intuicyjny serwis www (oczywiście w RWD) z prezentacją osiągnięć kolegów i koleżanek z S&F Warszawa.
Adres: www.scholz-and-friends.pl
Landing Page z zaproszeniem do salonów
Jak co roku marka Fiat Professional zaprasza na Dni Profesjonalistów, w czasie których oferuje swoim klientom atrakcyjne warunki zakupu lekkich samochodów dostawczych.
Przygotowaliśmy projekt a następnie wykonaliśmy Landing Page do kampanii towarzyszącej temu wydarzeniu. Po naszej stronie było również przygotowanie formularza, za pośrednictwem którego klienci mogli wysłać prośbę o ofertę do dowolnego dealera marki Fiat Professional.
Klient: FCA Poland
Adres: www.dniprofesjonalistow.pl
Odnowiony serwis z ogłoszeniami dealerów
Opracowaliśmy nową wersję bardzo przydatnego i popularnego wśród klientów narzędzia, jakim jest wyszukiwarka ofert na tzw. stockach dealerskich. Czyli serwis, który prezentuje nowe samochody dostępne od ręki. Oprócz nowoczesnej szaty graficznej, oczywiście w RWD, serwis otrzymał kilka nowych funkcji ułatwiających proces wyszukiwania samochodu (m.in. schowek, oferty podobne etc.).
Odpowiadaliśmy za całość prac, czyli projekt graficzny, opracowanie front-endu a także przygotowanie struktur danych, zapewnienie optymalnego działania wyszukiwarki oraz przeniesienie ofert z poprzedniej wersji strony. Testowanie i wdrożenie odbyło się również z naszym dużym udziałem. Unicorn jest również odpowiedzialny za działanie serwisu po uruchomieniu i za jego rozwijanie i ulepszanie.
Adres: www.stock.fiat.pl